Markamama.com


Cevap Yaz
Eski 13-07-14, 23:40   #16
 
Tofi üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 29
Tofi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

paşat tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
öğrenir öğrenir bi kaç kere daha çişini yapacağını hissedince koyun kumuna hemen alışır.Kapatmayıda öğrenir.Bizim kedicik çişin yapcağı zaman kuytu köşeye kaçıyodu bende o zamanlar onu alıp kumuna koydum,alıştı bi süre sonra.Kapatmayıda sanki biri ona göstermiş gibi kendi öğrendi.Bide ben kumuna koyunca patilerini tutup kumu eşelettim.öğrenir kısa süre sonra merak etmeyin
Gündüz iş yerinde olacağım için tek korkum alışkanlık haline getirmesi.. Kakasını yapmıyor allahtan sağa sola.. Evi sirkeli suyla sildim. Daha önce yaptığı yeri falan. Kumunada çamaşır suyu döktüm biraz. Amonyaktan dolayı gidiyormuş oraya Baya baya benimle sohbet ediyor arkadaş. Gelip koluma patisini koyup başlıyor miyavlamaya. Kuma koyuyorum. Çıkıyorsa anlıyorum ki oyun oynamak istiyor

Demin kakası için girdiğinde kumla oynadığını fark ettim. Eşeliyor. Üstünü örtmemişti ama sağını solunu kazıyor. Refleks sanırım.

Umarım öğrenir. Alışmazsa çok yoracak beni.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-07-14, 01:30   #17
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

ben 1 aylık kedimi 2 günde tuvalete alıştırdım.ilk gün tuvaletinin geldiğini farkedince tuvalete götürdüm,sıkıştığı için yaptı mecburen,daha sonraki gün baktım kendi gitmiş.arada çiçeklerimin dibine de yaptı ama ,çişi gelince telaşlı telaşlı miyavlıyor,ben yine tuvalete götürüyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-07-14, 00:29   #18
 
Tofi üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 29
Tofi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

Bir bile bilsem kuma yapıyor mu eve mi yapıyor. Bugün işe gittim geldim. Eve kaka yapmamıştı. Daha önce çişini yaptığı yeri kontrol ettim. Odayıda şöyle göz gezdirdim herhangi bir nem falan yoktu. kokuda yok zaten ben yokken kuma mı gitti bilemiyorum. Zaten kuma kendim koyunca yapıyor oda bi damla birşey kumdanda belli olmuyor. Nasıl emin olucam bilemiyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-07-14, 14:08   #19
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

benimki bugün yatağıma kakasını yapmış,bende görmeden basıp tüm evi dolaşmışımtek bir odada ikamet etse kediniz,kokudan farkedersiniz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-07-14, 22:34   #20
 
Tofi üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 29
Tofi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

evim zaten küçük. Ben iş yerindeyken kapıları kapatıp gidiyorum sadece salonda duruyor yani. Sanırım çözdük çiş işini. Kuma yaptığını düşünüyorum. Bugün poposundaki tüylerin birazını kestirdik. ama çok kötü kokuyor şu an =( kendini tam temizleyemediği için. Dün falan onla uyumuştum. Bugün uyuyamam herhalde. Çok kötü kokuyor yahu.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-07-14, 23:34   #21
 
Amsterdam
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 27
Mesajlar: 37
TevazuKervani Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

Diger actiginiz konudada ilgimi cekti, kizarmis falan dediniz acaba iltahap falanmi oldu?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-07-14, 21:03   #22
 
Tofi üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 29
Tofi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

TevazuKervani tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Diger actiginiz konudada ilgimi cekti, kizarmis falan dediniz acaba iltahap falanmi oldu?
Yok iltahaptan değil , kurumuş kaka kaldığı için poposunda , pişik gibi bir şey yapmış anüs çevresinde... Kıpkırmızı o yüzden.... Temizliyorum ılık sulu pamukla. Krem de sürüyoruz. Geçicek inşallah.

Bu arada çok şükür tuvalet olayını çözdük biz Kuma yapıyor paşam artık

Hepinize teşekkürler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-06-15, 00:05   #23
 
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Mesajlar: 1
isilay Çevrimdışı
Red face Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

Merhaba kedimi aldım 2.3 haftalık ama wc sini yapamıyo 2.5 gün olucak lütfen yardım]
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-06-15, 04:46   #24
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedim ve Tuvalet

2 haftalık bir kediye zaten tuvaletini yapması için yardım gerekli hafif nemli pamukla midesinin aşağısına falan çok hafif masaj yapın.öyle yapıyorlar
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :() aryamm Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 5 01-09-14 08:46
kedim yeni ytagında yatmıyor hafız Kediler 7 11-05-14 09:33
Yeni kedim benden korkuyor abdulhay Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 4 04-10-13 14:40
Yeni Yavru Kedim Hasta Bir Bakarmısınız... emre6155 Kediler 1 25-05-12 20:20
yeni kedim mama sorunu esyy Kedi Beslenmesi 3 03-05-12 11:02



Saat 21:51.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198