Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Eğitimi ve Psikolojisi


Cevap Yaz
Eski 02-03-14, 23:34   #1
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 5
goksuchanel Çevrimdışı
Exclamation Kısırlaşmadan Sonra...

Merhaba kedim Chanel 3 gün önce kısırlaştırma ameliyatı oldu. Durumu iyiye gidiyor. Ama anneme ve bana sanki soğuk ve güvensiz yaklaşmaya başladı. Sizce bize darıldı mı? Ve ya biraz zaman geçince güvenini tekrar kazanabilir miyiz? Lütfen daha önce böyle bir durum yaşayan biri yardım etsin Ayrıca kendimi hafif kötü hissediyorum. Sonuçta onun elinden önemli bir şey aldık. Ama veteriner iyi ki ameliyata girdiğini çünkü rahminin hiç çiftleşmediği halde 3 çocuk doğurmuş gibi sertleştiğini söyledi. Sizce üzülmeli miyim ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-03-14, 02:12   #2
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 3
comme_des_garcons Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kısırlaşmadan Sonra...

merhaba,
benden çok daha fazla tecrübeli kişiler vardır eminim ama kedimiz medoş'u geçen hafta kısırlaştırdık. bahçede baktığımız için de 5 gün kadar orada kalmak zorunda kaldı. eve getirdiğimizde medoş da birazcık durgun gibiydi. fakat bir iki gün sonra normalleşti. bol bol sevmeye çalışın, nazıyla oynayın yani. sevginizi gösterin sonuçta insanlar bile ameliyat geçirince psikolojileri değişiyor. sevginizi anlayınca düzeliyorlar.
kısırlaştırma konusuna gelince kediler için herkes bunu öneriyor. erken hamilelik veya çok sayıda doğum yapma çok daha olumsuz diyorlar. bence bir kedinin bakımını üstlenmek her yönüyle hayatını korumak ve kollamaktır. bu konuda bir sorumluluk almış ve seçim yapmışsınız onun iyiliği için. umarım en yakın zamanda atlatır. kedinize sizinle beraber uzun ve mutlu bir hayat dilerim: )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-03-14, 14:42   #3
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kısırlaşmadan Sonra...

İnanin uzulmenizi bir nebze de olsa gerektirecek hic bir sey yok. Biraz simartin ki o buzlar cozulsun ama arada kirginlik oldugunu bile sanmiyorum. Kediler kin tutmaz ve bunu sizin yaptiginizin farkinda bile degil. Disi oldugu icin toparlamasi biraz surer. Bir dusunun kediniz belki ilerde rahim kanseri olacakti ve aci dolu bir son ile hayata veda edecekti. Bu secenek mi daha iyi yoksa huzurlu mutlu bir hayat surmesi mi? Siz karar verin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-03-14, 17:48   #4
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 5
goksuchanel Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kısırlaşmadan Sonra...

comme_des_garcons ve çakıl38 ikinize de çok teşekkür ederim. Bunları duymaya ihtiyacım vardı çünkü etrafımdaki çoğu insan bunun yanlış olduğunu söylüyordu. Gerçekten çok teşekkürler Bu arada Chanel de eski haline dönmeyi başladı hatta gelip sevdiriyor çok mutluyum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-14, 15:10   #5
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kısırlaşmadan Sonra...

rica ederim zaten insanlar kendi doğru bildiklerini sandığı şeyleri başkalarına da aynı şekilde lanse ediyorlar ve aşırı derecede sinir bozucu oluyor takmayın onları zamanla kediniz çok daha iyi olunca bakalım konuşabilecekler mi?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-03-14, 15:51   #6
 
Samsun
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 30
Mesajlar: 1
cerend87 Çevrimdışı
Smile Cvp: Kısırlaşmadan Sonra...

goksuchanel tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Merhaba kedim Chanel 3 gün önce kısırlaştırma ameliyatı oldu. Durumu iyiye gidiyor. Ama anneme ve bana sanki soğuk ve güvensiz yaklaşmaya başladı. Sizce bize darıldı mı? Ve ya biraz zaman geçince güvenini tekrar kazanabilir miyiz? Lütfen daha önce böyle bir durum yaşayan biri yardım etsin Ayrıca kendimi hafif kötü hissediyorum. Sonuçta onun elinden önemli bir şey aldık. Ama veteriner iyi ki ameliyata girdiğini çünkü rahminin hiç çiftleşmediği halde 3 çocuk doğurmuş gibi sertleştiğini söyledi. Sizce üzülmeli miyim ?

Hiç üzmeyin kendinizi ben 2 kedimi de kısırlaştırdım.İlk kedim operasyon sonrası panik bi ruh haline girdi..Onu sevmeye çalıştığımda tırnaklarını olduğu yere sürtüyordu..Bi tıslama falan yaşamadım bana öfkesini anlayabileceğim bi tepki yani.. fakat çok tedirgin oldum veterinerimizi çok severim ama yine de acaba veterinerde bir şey mi oldu diye düşünmeye başlamıştım.Çünkü severken şahit olmadığım bi durumdu tırnak çıkarmalar..Sonra bikaç veteriner tanıdığıma da bu durumu sorduğumda böyle tepkilerin normal olduğunu,psikolojilerinin değiştiğini,huy değiştirdiklerini,geçici bi süreç olduğunu,bize tavır almadığını söylediler..Gerçekten de birkaç ay sonra eski hallerine dönüyorlar.Hiiçç canınızı sıkmayın kısırlaştırdım suçlu hissediyorum die.. onun elinden bir şey almadınız ona ortalama 2 yıl daha fazla yaşaması için olması gerekeni yaptınız forumlardan ve birkaç tanıdığımdan aldığım bilgiye göre
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Köpek Eğitimi Hakkında Bilgiler kopeksever.5 Köpekler 13 05-02-16 14:30
Kanarya ve Kanaryalar Hakkında Herşey Mihav Kuş Türleri 3 18-01-16 01:30
Kedi Bakımı, Hastalıkları ve Tedavilerinde Veteriner Tavsiyeleri (Soru - Cevap) ASRIN Kediler 11 08-08-15 13:52
Gizli yönleri ile enbüyük Türk Atatürk meneldur Paylaşım - Sohbet 6 24-07-14 08:33



Saat 12:20.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198