Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Eğitimi ve Psikolojisi


Cevap Yaz
Eski 13-12-14, 14:02   #1
 
Nuage üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 23
Mesajlar: 76
Nuage Çevrimdışı
Angry Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Dişi kedim çok yaramaz. Televizyonumuz duvara monte ve altında da dolap var. Bugünlerde kedim tv ye taktı. Dolabın üstüne çıkıp tv izle arasıntaki kablolarla oynuyor ve daha da fenası tv nin üstüne tırmanıyor tırlaklarıyla çizerek. Ne yaptıysam vazgeçiremiyorum. Bişeyle dikkAtini dağıtmaya çalışıyorum ama kafamı çevirdiğim anda aynı şeyi yapıyo. Sürekli yapıyo. Nasıl vazgeçirebilirim? eşek sıpası bir de anlıyo kızdığımı hemen sevimlilik yapıyo.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-14, 14:09   #2
 
fbeyza üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 14
Mesajlar: 966
fbeyza Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Nuage tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Dişi kedim çok yaramaz. Televizyonumuz duvara monte ve altında da dolap var. Bugünlerde kedim tv ye taktı. Dolabın üstüne çıkıp tv izle arasıntaki kablolarla oynuyor ve daha da fenası tv nin üstüne tırmanıyor tırlaklarıyla çizerek. Ne yaptıysam vazgeçiremiyorum. Bişeyle dikkAtini dağıtmaya çalışıyorum ama kafamı çevirdiğim anda aynı şeyi yapıyo. Sürekli yapıyo. Nasıl vazgeçirebilirim? eşek sıpası bir de anlıyo kızdığımı hemen sevimlilik yapıyo.
Aynen tabi bizimki pek yapmıyor korkuyorum ona zarar gelir diye
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-14, 20:08   #3
 
Nuage üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 23
Mesajlar: 76
Nuage Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Nasıl vazgeçiricem ya. Bi çözümü olmalı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-14, 22:32   #4
 
seenaozturk üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 22
Mesajlar: 599
seenaozturk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Kediniz bunu yaptığında hayır diyip ikaz edin ve bir fısfısa koyduğunuz suyu üstüne püskürtün. Yaptıkça tekrarlayın. Etkili olabilir. Kedime bir çok şeyi yapmaması gerektiğini böyle öğrettim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-14, 23:38   #5
 
Nuage üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 23
Mesajlar: 76
Nuage Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

seenaozturk tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Kediniz bunu yaptığında hayır diyip ikaz edin ve bir fısfısa koyduğunuz suyu üstüne püskürtün. Yaptıkça tekrarlayın. Etkili olabilir. Kedime bir çok şeyi yapmaması gerektiğini böyle öğrettim.
Sudan da etkilenmiyoki.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-14, 23:49   #6
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 1.818
Pıtırsonic Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

tv'nin kenarlarını sirkeyle nemlendirilmiş bezle silebilirsiniz. kokusundan hoşlanmayacağı için uzak durmasını sağlayabilir. yalnız kokusu geçtikçe bir süre tekrarlamalısınız. eğer işe yaramazsa beze limon sıkıp bir de öyle deneyin. ikisinin de kokusundan rahatsız oluyorlar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-14, 23:53   #7
 
tom0519 üyesinin avatarı
 
Çorum
Üyelik Tarihi: Kas 2014
Mesajlar: 109
tom0519 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

hayır diyerek kızın ve alın onu. zamanla alışır.

Bu konu en son " 24-12-14 " tarihinde saat 19:52 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-12-14, 13:13   #8
 
Nuage üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 23
Mesajlar: 76
Nuage Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Deli olucam artık. Tv nin her tarafı çizik ve bağırsam bile anlamıyo. Napıcam ya
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-12-14, 08:32   #9
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Mesajlar: 317
Conservator Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

O zaman size tavsiyem, kedinin üzerine bir şey sıkmak ya da eşyalarınıza hoşlanmayacağı türden kokuları sürmek yerine; "hayır" kelimesini söyleyin. Ama onunla oyun oynar gibi inatlaşmayın. Kurallarınızı bilmesi gerektiği şekilde uygulayın. Sert ve tok bir ses yeterlidir. Daha laubalileşirseniz kedi sizinle oyun oynayıp inatlaşacaktır. Yakınınızda bir kolonya olsun, "hayır" dedikten sonra inmiyorsa, her defasında kolonya ile yanına gidin. Bu malzemenin kokusunu bildiğinden zamanla sizin ta yanına gidip kolonyayı koklatmanıza gerek kalmadan henüz siz ayaktayken aşağı inme eğilimine girecektir. Siz olmadığınız zaman onu salondan uzak tutmanızı dilerim. Siz varken salonda oynayabilsin. Kediler mekan sahiplenen hayvanlardır ve zaman geçtikçe, aynı zamanda yeni keşifler de yaptıkça; bir şeyleri benimseme eğilimi daha fazla artacak. Yani mesela siz en çok bilgisayarın başında vakit geçiriyorsunuz, bu bilgisayar hiçbir şekilde kedinin oyun alanı değil ve hatta onun eğlence yeri değil fakat sırf siz bu bilgisayarın başında çok vakit geçiriyorsunuz diye bile kedi bu eşyaya kendince bir değer verir. Burnundan itibaren şakaklarına kadar yanağını sürter eşyaya, bu; sahipleniyor olduğunun bir göstergesidir. Eşyaya kendi dilinde kokusunu bırakır. Yani bu bitmez. O sebeple uslu bir kedi olabilmesi, uyum sağlayabilmesi için sizin bazı kurallarınızı biliyor olması gerekir. Olumlu davranışlarında ödüllendirebilirsiniz. Belli kelimeler sarf etmek önemlidir, sevip "aferin" demek gibi.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-12-14, 10:05   #10
 
seenaozturk üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 22
Mesajlar: 599
seenaozturk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Eger tv ünitesi gibi bir sey varsa oralara da kolonya sürebilirsiniz. Bir de böyle deneyin.
Kedim sürekli koltukları tırmalıyordu bir süre kolonya döktüm. Rahatsız oldu ve zamanla bıraktı. Şimdi çok az yapıyor o da bana şımardığı zamanlarda.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-14, 18:36   #11
 
Konserci üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2014
Mesajlar: 44
Konserci Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Teneke kutuya bozuk para koyup, tv'ye ciktiginda sallayın. Onun sesinden cok korkuyorlar, benimki duvardan sekerek kaçıyor korkudan. Ben koltukları tırmalamaması için yapıyorum, işe yarıyor.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-14, 11:55   #12
 
fbeyza üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 14
Mesajlar: 966
fbeyza Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

Konserci tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Teneke kutuya bozuk para koyup, tv'ye ciktiginda sallayın. Onun sesinden cok korkuyorlar, benimki duvardan sekerek kaçıyor korkudan. Ben koltukları tırmalamaması için yapıyorum, işe yarıyor.
Benim kedim sabahları evin kapılarını tırmalıyor ne yapmalıyım?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-14, 20:54   #13
 
Konserci üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2014
Mesajlar: 44
Konserci Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

fbeyza tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Benim kedim sabahları evin kapılarını tırmalıyor ne yapmalıyım?
Sokak kapısını mı tırmalıyor iç kapıları mı? Yoksa odanızın kapısını mı?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-14, 20:59   #14
 
tom0519 üyesinin avatarı
 
Çorum
Üyelik Tarihi: Kas 2014
Mesajlar: 109
tom0519 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

fbeyza tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Benim kedim sabahları evin kapılarını tırmalıyor ne yapmalıyım?
Dışarıya çıkmak istiyordur. Dışarı da biraz gezdirebilirsiniz. Ve ya düşünmüyorum ama bir odaya kapatılmışsa yapar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-14, 23:44   #15
 
fbeyza üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 14
Mesajlar: 966
fbeyza Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim tv ye tırmanıyo, nasıl vazgeçirebilirim?

tom0519 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Dışarıya çıkmak istiyordur. Dışarı da biraz gezdirebilirsiniz. Ve ya düşünmüyorum ama bir odaya kapatılmışsa yapar.
Gece odasına koyuyorumda saol cevabın için
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedim için ne yapmalıyım ? sanslikedi Kedi Sağlığı 8 27-09-14 13:32
kedim nasıl uysallaşır aknzmen Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 8 25-04-13 23:09
Kedimi Isırma ve Tırmalama Huyundan Nasıl Vazgeçirebilirim? Tarçıncık Kedi Sorunları 2 21-04-13 19:34
kedim çok saldırgan marti_gn Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 26 11-11-11 13:42
nasıl nasıl ? hav...hav Eğitmenimize Sorun 4 16-10-11 16:38



Saat 00:20.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198