Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Eğitimi ve Psikolojisi


Cevap Yaz
Eski 26-01-15, 17:41   #1
 
İçel (Mersin)
Üyelik Tarihi: Oca 2015
Mesajlar: 2
İstanbulum Çevrimdışı
Question Kedim ellerimizi ısırıyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba! Benim kedim ailemle benim hep ellerimizi çizdi ve ısırdı. Onu cezalandırmam mı gerek bilmiyorum. Çok da tatlı kıyamıyorum. Yani cezalandırmalımıyım? Yoksa farklı bir şey mi yapmalıyım bilemiyorum. Lütfen tecrübesi olan arkadaşlar yardım edebilirmi? Dişleri kaşınıyor dediler ama bu kadar uzun sürede kaşınmaz. Lütfen Yardım Edin?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-01-15, 14:49   #2
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 807
lulajale Şu anda çevrimiçi
Varsayılan Cvp: Kedim ellerimizi ısırıyor ne yapmalıyım?

Oyun oynamayı seviyor demekki birşey yapmayın bi kedi için normal bi davranıştır.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-01-15, 01:08   #3
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 518
pissymom Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim ellerimizi ısırıyor ne yapmalıyım?

Telefondan giriyorum diye mi nedir foto koyamadım. Size ellerimde kalan izleri göstermek isterdim. Ben de yanlış yapmıştım bir süre. Aman oynasın aman dişi kaşınıyordur kızmayayım falan diye. Ama bu yavruyken olan tüm davranışlar gibi ileride alışkanlıga dönüşebiliyor. Sebebini bilemem tabi bu davranışının. Tek bildiğim tepki vermeniz gerektiği. Mesela oyun oynadığınız sırada yapıyorsa oyunu kesin hemen. Durduk yere yapıyorsa gözlerinin içine bakın ve sert bir tonla hayır deyin. Elinizden uzak tutmak için de kolonya yada vicks kullanabilirsiniz. iki kokudan da nefret ediyorlar. Arada sırada elinize sürün bu maddelerden birini mesela. GidiN yanina uzatın elinizi. Benimki gibi bir kediyse hemen ısırmaya kalkacak. Kokuyu alınca da koşa koşa kaçacaktır. Boyle böyle kurtulacaktır o alışkanlığından eğer oyun için yada dişi kaşındığı için yapıyorsa. Benimki bıraktı böyle böyle. Sadece kızdığında yapıyor artık. ben de kızdırmamaya çalışıyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-01-15, 01:12   #4
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 518
pissymom Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim ellerimizi ısırıyor ne yapmalıyım?

Ha bu arada kedilere ceza pek işlemez. Köpek gibi değiller çünkü. O an tepki verdiniz verdiniz. Uzattığınız zaman kediyi strese sokmaktan başka bi işe yaramaz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-01-15, 17:04   #5
 
İçel (Mersin)
Üyelik Tarihi: Oca 2015
Mesajlar: 2
İstanbulum Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim ellerimizi ısırıyor ne yapmalıyım?

arkadaşlar bu güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Kedim hala ellerimizi ısırmaya devam ediyor yeni gördüm cevapları şimdi uyuyor uyandığında deneyecğim. teşekkürler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-01-15, 21:02   #6
 
zibido üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Oca 2015
Mesajlar: 8
zibido Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim ellerimizi ısırıyor ne yapmalıyım?

bu konuda yapacak çok bir şey yok sanıım benim kollarım ve bacaklarım da tırnak iziyle dolu hatta kolumda bir iz var sanki jiletlemişim gibi duruyor sizin kediniz ne kadarlık bilmiorum ama ama yaşı ilerledikçe azalıyor.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
eve gelen yeni kedi ve eski kedim! ekimm Kediler 2 23-11-13 21:39
Kedim Bugün 2 Kez Kustu Ve Içinden Uzun Kurtçuk çıktı Ne Yapmalıyım? Aytenn Kedi Sorunları 2 07-11-13 01:30
Kedim ısırıyor ne yapmalıyım? Cem Tanrıkulu Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 3 17-09-13 23:44



Saat 17:34.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198