Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Eğitimi ve Psikolojisi


Cevap Yaz
Eski 09-01-11, 01:59   #1
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 36
derya_bjk Çevrimdışı
Varsayılan kedim çok sıkılıyor mudur?

erken saatlerde işe gidip geç saatte geliyorum ne yazık ki ve bu saat diliminde kedim odamda tek başına kalıyor.. mama ve suyunu tazeliyor,kumunu temizliyorum gitmeden yada geldiğimde.. fakat neredeyse 3-4 saat onunla ilgilenebiliyorum..
sıkıldığını anlıyorum..
odamı benden daha iyi dağıtabildiğini görmek kanıtlıyor bana =)
yanına eş almak gibi şansım yok.. acaba kedim bunalıma falan girer mi ? :S
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-01-11, 18:30   #2
 
DDoa üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Kas 2010
Yaş: 24
Mesajlar: 378
DDoa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

bende kedimle fazla ilgilenemiyorum benimde eş bulma gibi bi şansım yok bu konuda bende sıkıntılıyım fakat odaya kapatmayın bırakın evin içinde gezsin ben pencerenin perdesini aralıyorum sıkıldıkca ordan dışarıyı izliyo kuşlara bakıyo oyuncak aldım bi sürü şimdi onlardan sıkıldı tekrar oyuncak alcam sanırım sizde onun oynayabileceği şeyler koyarsanız daha iyi olur eve geldiğinizde onunla oyun oynamaya özen gösterin ben saklambaç ve kovalamaca oynatıyorum bende sizinle aynı durumdayım benim yaptıklarım bunlar başka üyeler daha yararlı bilgiler verecektir eminim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-01-11, 19:43   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Mesajlar: 20
leia Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

Bende hep ayni seyi dusunuyorum ama sikilmamasi icin yontemler bulmak onemli.
beni kedim butun evde dolasabiliyor, oyuncaklari var ve aksamalri eve gelodigimde onunla oynuyorum biraz kosturuyorum onu hosuna gidiyor avcilik oyunu oynuyoruz yastigin arkasina elimi sakliyorum o da beni avlamaya calisiyor sanirim bu duruma alisti evi dagitmiyor hic. birde duydugum kadariyla kediler cok uyur 14-16 saat aksam geldiginizde uyumamasini saglayim daha cok gunduzun siz yokken uyusun o zaman cok sikilacagini sanmam )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-01-11, 19:47   #4
 
DDoa üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Kas 2010
Yaş: 24
Mesajlar: 378
DDoa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

sevdiği bi oyuncağı alın bi ipin uzuna bağlayın o zaman çıldırıyolar siz koşun arkanızdan koşsun oda hem siz eğlenirsiniz hemde kedişiniz sıkılmamış olur =)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-01-11, 21:31   #5
 
Üyelik Tarihi: Kas 2010
Mesajlar: 307
zelal_pamuk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

Evin içinde serbest kalırsa sorun olmaz. Ama bi odada çok sıkılır. Mutfağın kapısını kapatsanız yeter. Benim kedim sadece gece odada kapalı kalıyo sabah geç olurda kapıyı açmazsak beğırıyo kapıyı falan tırmalıyo. Sıkılıyolar yani serbest kalsın sorun olmaz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-01-11, 01:51   #6
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 36
derya_bjk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

fare almıştım oynasın diye ama yüzüne bile bakmadı =) küçük top,kulaklığım ve ucu püsküllü atkım favorileri =) masanın üstünde ne varsa yuvarlıyor,itekliyor ve düşürüyor.. kum kabının altına gazete,dergi vs koyuyorum hergün parçalıyor =) odamdan çıkamıyor bu yüzden önemsiyorum zaten bu kadar.. sadee odamda duruyor.. pencereye çıkıp dışarıyıda izlemeyi seviyor,üşümesin diye mermerinin üstüne havluda koydum,oturup bakıyor oradan.. geldiğimde de uyuyorken buluyorum..ışığı açtığımda gözleri yumuk yumuk bakıyor bana ve ben netin başına oturduğumda modemin üstüne oturuyor galiba sıcacık oluyor ondan =))))
şimdilik hareketlerinde olumsuz bişi yok inşallah sıyırmaz kedim =)

Bu konu en son " 10-01-11 " tarihinde saat 01:56 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-01-11, 18:15   #7
 
DDoa üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Kas 2010
Yaş: 24
Mesajlar: 378
DDoa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

peki neden sadece sizin odanızda duruyor neden evde dolaşmasına izin vermiyosunuz? zaten bi evde kapalı kalarak bile çok sıkılır bence kedi ki bi odaya kapatmak -... sizi bi odaya kapattıklarını düşünün naparsınız ne hissedersiniz? onlarda rahatca gezmek koşmak ister sadece bir odada durması olmaz...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-01-11, 01:41   #8
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 36
derya_bjk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

belki evimiz tek göz oda ne biliyorsun?
öyle gerekiyor maalesef..
şimdilik bi sorun yok gibi görünüyor.. alışıkmış gibi davranıyor yada ben üzülmeyim diye kedimde bana çaktırmıyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-01-11, 15:01   #9
 
DDoa üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Kas 2010
Yaş: 24
Mesajlar: 378
DDoa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

benim odamda duruyor cümlesinden evinizin tek göz oda olmadığı anlaşılıyor.. ben sadece kediciğinize
üzüldüğüm için düşüncemi söyledim.. kedi sizin kediniz siz bilirsiniz.. ama sizinde içiniz rahat etmiyor böyle yada ben öyle hissediyorum bilemiyorum.. ama en azından belli saatlerde evi dolaşmasına izin verin eminim ozaman daha mutlu olacaktır..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-11, 00:28   #10
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 31
Mesajlar: 36
derya_bjk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

üzülüyorum tabiki... ya bizimkiler izin vermiyor bu yüzden çıkaramıyorum odadan..
aslında kediyi almama bile karşıydılar fakat ben odamda bakıcam kimene vs.lerle bi şekilde kabul ettirdim..
oyunlarını gördükçe babam seviyor gülümsüyor da annem hem kediyi görünce kovuyor hem kaçıyor
ben evdeyken çıkarıyorum zaten yinede.. ve genelde evdeykende odamda da olsam kediyle ilgileniyorum en çok.. yine de odaya mahkum çok sıkılsa da alıştı sanırım.. her geldiğimde uyuyo oluyor.. sonra oynuyoruz biraz sonra sarılıp yatıyoruz ben yine sordum almadan önce.. petshoptata küçücük kafeste yaşamasından iyidir dediler... bi de oyunaklardan çok çabuk sıkılıyor yeni bişiler bulmam lazım...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-11, 15:40   #11
 
bruchsal
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 33
aycamayca Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

cok yazik cok... bence siz ve sizin gibiler asla kedi edinmemeliler... sevdiginizi biliyorum yanlis anlasilmasin fakat bu resmen .... kelime bulamiyorum... cok cok kötü bence... ölmek ister yakinda o kedi.. cok yazik.. sadece bunalim bile kesmez onu...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-11, 18:16   #12
 
gojira üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 221
gojira Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 2
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

aycamayca tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
cok yazik cok... bence siz ve sizin gibiler asla kedi edinmemeliler... sevdiginizi biliyorum yanlis anlasilmasin fakat bu resmen .... kelime bulamiyorum... cok cok kötü bence... ölmek ister yakinda o kedi.. cok yazik.. sadece bunalim bile kesmez onu...
aynen katılıyorum sevgili arkadaşım..Yakında,biraz büyüyünce,kediciğin sıkılacağı bir oda bile olmayacak korkarım,ya kendini sokakta bulacak ya da kaçıp başına gelecekleri bekleyecek.Çok ama çok yazık..Bu canlıların peluş oyuncaklar olmadığını anlatamıyoruz ne yazık ki...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-11, 22:20   #13
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Oca 2011
Mesajlar: 329
fisun Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

nedir yani zavallı kediciğin esir gibi odada kapalı durması..mahkum gibi.yazık...kediler özgürlüğüne düşkün hayvanlar doğru evin içinde bile sıkılıyolar ama dışarısı onlar için tehlike olduğu için bırakmıyoruz koruyup kolluyoruz çoğumuz..bencede keşke almasaydınız,o masumun ileriki günlerinde kapının önüne konulmayacağı ne malum...bunalıma girer hayvan günahtır nedir o öyle kapalı odada yaşatmak..o zaten hissediyordur aile bireyleri tarafından istenmediğini ve odada kapalı oluşunu..bence siz ona iyilik değil kötülük yapıyorsunuz valla çok üzüldüm keşke okumasaydım...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-11, 22:30   #14
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Oca 2011
Mesajlar: 329
fisun Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

kendinizi o masumun yerine koyun ve öyle düşünün..sizi birisi, aile bireyleri istemiyor diye kapalı odada hücrede yaşatır gibi yaşatmaya mecbur bıraksaydı..mutlu olurmuydunuz...bunalıma girmezmiydiniz ve sağlığınız bozulmazmıydı,mahkum gibi yaşamaktansa ölmeyi istemezmiydiniz..işte aynen o masumda cok mutsuz farkında değilsiniz ister kabullenin ister kabullenmeyin bunu ama bu bir gerçek...nedenmi,çünkü onunda canı var onunda kendi küçük dünyasında yapmak istedikleri var onunda hakkı var evde koşup oymaya.ve hayvan deyipte geçilmez hisleri var...robot değil oyuncak değil can bu can....bir hayvanı hapsetmek sizin yaptığınız...aile bireyleri istemiyosa zorlamayın onu emin ellere sahiplendirin günahtır...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-10-11, 08:50   #15
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Yaş: 29
Mesajlar: 155
licinia Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: kedim çok sıkılıyor mudur?

sıkılıyodur tabii ki... butun gun bir odada tek basina sıkılmamasi mumkun degil.

en guzeli 2 kedi sahiplenmek hem sıkılmiyorlar hem de birbirlerinden bircok sey ogreniyorlar. benim kucuk kiizim kendini bile temizlemeyi bilmiyordu cok hircindi. sonra yanina arkadas geldi ve devamli oynuyorlar beraber uyuyorlar. kendisini temizlemeyi ogrendi. birbirlerini temizliyorlar. paylasmayi ogrendi kisaca 2 kedi her zaman daha guzel
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Yavru kedim için mama tavsiyeleri Üzüm Kediler 15 16-06-16 13:28
köpeğim ve kedim.. leon_2010 Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 19 31-03-16 23:03
sagirmi benim kedim??? bajaboi91 Kedi Sağlığı 15 16-08-12 11:09
kedim ne yemek vereceğimi bilmiyorum!!yardım edermisiniz? heartstar Kedi Beslenmesi 17 24-03-11 11:31
Kedim Jorwys Aralıksız Tüy Döktü... rephole Kedi Sorunları 3 06-02-11 01:50



Saat 19:18.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198