Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Eğitimi ve Psikolojisi


Cevap Yaz
Eski 04-07-14, 09:36   #1
 
aryamm üyesinin avatarı
 
Samsun
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 136
aryamm Çevrimdışı
Varsayılan 2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :()

merhabalar birkaç sorunum var 2 aylık tekir aryayı dün aldım iç dış parazitlerini yaptırdım. eve gelirken aracımızdayken taşıma kabına sulu kaka yaptı ve orayı eşelemeye çalıştı üzerini kapatamadı. yanımızda silikon kum vardı kaba koyduk eve gidene kadar.
eve geldiğimizde pirelerini dökmeye devam ediyordu. sabah uyandığımızda tertemizdi arya pire görmedik üzerinde.
fakat dünden beri bir kez çişini birçok kez de sulu kakasını halıya yaptı. kakasında uzun çubuk gibi bir şey oluyor hep sanırım parazit. halıya yapmasının yanı sıra bu yaptığının sulu olması bizim için çok yorucu. alırken tuvalet eğitimi var dendi zira dediğim gibi taşıma çantasında iken kum aradı eşelemek için. şimdi halıya gazete serdim. sık sık alıp kumuna götürüyorum. ama ev çok ağır kötü kokuyor. onu güzelleştirip sağlıklı haline getirmek istiyorum. çok tatlı uysal bir kız kıyamıyorum ama bir yerden sonra aile tepkisinden korkuyorum. tuvalet problemini nasıl çözücem ve kızım iç parazit ilacından dolayı mı ishal bu durum ne zaman çözülür?
cevaplarınızı bekliyorum..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-08-14, 22:20   #2
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Yaş: 15
Mesajlar: 39
r1582 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :()

ya yeni kedi aldıcam gelince ne yapmalıyım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-08-14, 22:26   #3
 
aryamm üyesinin avatarı
 
Samsun
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 136
aryamm Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :()

kaç aylık bi kedi alıcaksınız detay verirseniz yardımcı olurum. aileniz konusunda sıkıntı var mı istediği odaya girebilcek mi falan...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-08-14, 22:36   #4
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Yaş: 15
Mesajlar: 39
r1582 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :()

1 aylık olacak evet odalarda geze bilecek ama yatak odaları hariç
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-09-14, 00:46   #5
 
aryamm üyesinin avatarı
 
Samsun
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 136
aryamm Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :()

küçük olduğu için her şey basit. ilk işin kumunun sonraki işin mamasının yerin göstermek olmalı. suyunu sık sık tazelemelisin. tuvalet eğitimini alsa da iç parazit uygulamasından sonra ishal problemi olabiliyor bizim kızımız ilk geldiğinde her yere pislemişti böyle bir şey olursa kesinlikle yılma bu oldukça kısa süren geçici bi durum. burada herkes her şeye yardımcı oluyor her şeyi sorabilirsin. gerçekten evde bir kedi dünyalara bedel. ayrıca odana almaktan kaçınma ilk gece falan yalnız kalmak istemicek miyavlıcak tek kalınca. al odana sen uyurken seni izlesin . öylece uzaktan bakcak. 2. gece de izler 3. gece ayak ucunda yatmak ister. bu çok güzel bi duygu. ama yine de istemiyorsan hayır kelimesini ona öğret. ama kediler kapalı kapılardan çok hoşlanmaz. boşver gelsin. bu arada fotoğraf atarsın di mi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-09-14, 08:46   #6
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Yaş: 15
Mesajlar: 39
r1582 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :()

atarım bilgiler için teşşekürler
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
2 aylık yeni kedim alışma süreci (tuvalet sorunu :() aryamm Kedi Sağlığı 7 04-01-16 07:26
7 aylık kedim hamile :S Duman. Kedi Sağlığı 15 27-12-15 13:31
Kedilerin tuvalet yapma stilleri pisicik Kediler 27 03-08-13 23:01
Kedim Ne İstiyor ve Kusma Sorunu LogSgLe Kedi Sorunları 3 09-04-12 01:19



Saat 17:43.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198