Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Serbest Kürsü > Güncel


Cevap Yaz
Eski 19-09-08, 03:08   #1
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Thumbs up sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

evet sevgili mihavcılar dostlarınızla ilgili bilmek istediğniz heşey burada,
veterinerler evet her zaman illaki var ama tecrübelerimiz de var,
bilmediklerimizi bilenler de.....

sağlıkdan, eğitimlerine kadar her şeyi paylaşalım, soralım, öğrenelim (:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-08, 03:17   #2
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

mesela pire tasmaları kesin bir çözümmü?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-08, 03:20   #3
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Mesajlar: 1.302
Mihav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 10
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

Mükemmel bir konu açmışsın arkadaşım çok teşekkürler... Acil bilgi almak isteyen arkadaşlarımıza çok faydalı olacağını düşünüyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-08, 03:26   #4
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

canım arkadaşım teşekkür ederim......
bende bunu amaçladım tam da dediğin gibi acil durumlar, kafamıza takılan sorular
çok da güzel olacak inş..... (:


ve pire tasması yeterli değildir, boyun damlalarını tavsiye ediyorum (:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-08, 16:44   #5
 
кöקüк üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Yaş: 24
Mesajlar: 310
кöקüк Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

Çoook harika bir başlık olmuş teşekkürlerr ((:
Herkes aklına takılanı sorarsa bildiklerini paylaşırsa harika olur (:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-08, 17:59   #6
 
Bahar üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Mesajlar: 33
Bahar Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

ÇOK güzel bi düşünce hemen sorayım benim tomişim hasta öksürüyordu bu geçti gibi fakat karnı şişti neden olabilir?verilen şurupları da(öksürük için)içmiyor...cvplarınızı bekliyorum arkadaşlar hepinize selamlar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-08, 19:39   #7
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

Tominin kuyruk altında tvletini yaptıgı yerin yanında 2-3 senedir bir şişlik vardı geçenlerde bi baktık delinmiş ve kanıyo tabi çok rahatsız oldu bu durumdan ve vet.götürdük bize tümör(ur)oldugunu ameliyat olması gerektigini söyledi. oranın alınması lazımmış yoksa ara ara akıntı kanama olacakmış.Yaşından dolayı biz istemiyoruz ameliyatı bide acaba bunun başka bi çözümü var mıdır? bize daha önceleri onun bir şişlik oldugu patlatılıp içi boşalırsa iyi olunacagı söylenmişti. LÜtfen !bu konuda varsa bilgilerinizi paylaşmanızı bekliyorum.



baharcığım 1 yıldır zeytinin de kuyruğun da aynı srun var ve ameliyeta biz de karşı çıktık tümör vakkalarında nejterin değmemesi gerektiğini 12 senelik veterinerimizden duymuştuk , traş yaptırdığım kılinik söylemişti bize ameliyetı çünkü.....

vallahi biz 1 senedir hiç sorun yaşamıyoruz ki zeytin de 9 yaşında
kesinlikle için de sıvıyı akıtın bir güzelde baticonla temizleyin , hiiiççç birşeyi kalmaz... (:
hatta ara ara da bu yara aynı duruma gelecek ve patlayacaktır.....ve rahatlayacaktır ,endişelenecek hiç birşey yok, için rahat olsun.....

çok çok geçmiş olsun canım (:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-08, 19:43   #8
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

bu arada veterineriniz neye dayanarak tümör teşhisi koydu .....
sıvı alıp biopsi yapıldımı ki büyük ihtimalle hayır....
ya da tomografiye soktumu?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-09-08, 01:40   #9
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

ben öksürük şuruplarını içmediklerin de resmen ağızlarına tıkıyorum (:

ev de bir savaş hali, kaçanlar kovalanır hesabı, koşuşuturma kenarlar da köşelerde kıstırıyorum ve ağızlarını açıp şurupu resmen tıkıyorum kaşığıyla beraber (:

olmuyor hiç bir zaman olmadı, mücade ettim tatlı tatlı söyledim yemeklerinin içine koydum ki hiç bir faydası da olmuyormuş şurubun en sonun da evde kovalamacayla içiriyorum (:


karnı şiştiyse bu üşütmeden dolayıda olabilir.....

bu arada teşekkür ederim baharcığım.....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-09-08, 03:21   #10
 
Bahar üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Mesajlar: 33
Bahar Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

Cevapların için çok sağol karnındaki şişlik bayagı sert poposundaki ur dedikleri şey küçük umurta büyüklügünde.haklısın biyobsi vs bişey yapılmadı şurubu suyla verdim ve tomi 5 kere köpük şeklinde kustu kaşındıkça öksürüyo. yani hepsi üst üste geldi şaşırdık kaldık..Böle yüzümüze bakıyo bizden yardım ister gibi ama vet. ilaç öle şeylerden çok korkuyor evde hep ben veriyorum ilaç vs inanın dolptan ona bi ilaç çıkardıgımı görüyo gözünü bana dikiyo anlıyo
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-09-08, 03:25   #11
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.....

evet geldimi üst üste gelir ama çok çobuk da geçermiş, (:

çookk geçmiş olsun, yaşı da var, olur böyle pürüzler zaman zaman

Allah uzun sağlıklı bir ömür varsin ona sizlerle.....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-09-08, 03:29   #12
 
Bahar üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Mesajlar: 33
Bahar Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

İNŞALLAH dedigin gibi olur da geçer iyi dileklerin için sağol canım...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-09-08, 03:47   #13
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 37
Mesajlar: 1.000
3 hav 1 miyav Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: sorun , yanıtlansın,yanıtlayın, bilinsin...

İNŞALLAH.....
RİCA EDERİM.... (:
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Acaba ilerde sorun olur mu ? mavrakis Köpekler 1 13-05-11 15:39
Siz Sorun Eğitmenimiz Cevap Versin! Kutay Duyurular 0 04-05-11 02:54
arka ayaklarda sorun akcanf Kedi Sorunları 1 14-04-11 15:06
golden psikolojik sorun majere11 Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 14 21-02-11 22:13
Rottweiler sorun olur mu? doglover1996 Köpekler 15 09-08-10 23:48



Saat 03:11.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198