Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > LUKAPETMARKET.COM ÖZEL BÖLÜMÜ > Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız


Kapalı Konu
Eski 18-07-13, 01:23   #31
 
Üyelik Tarihi: Tem 2013
Mesajlar: 1
Dilek0925 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

İyi geceler Sultan papağanım biranda kusmaya başladı ve aynı zamanda ishal oldu. Ne yapmalıyım. Yardımınıza ihtiyacım var
 
Eski 20-07-13, 05:55   #32
 
zilli7707 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2012
Yaş: 30
Mesajlar: 9
zilli7707 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

mrhb arkadaşlar; 30 gunluk bı yavru buldum. yaş mama yıyor. le cat fakat yemek bıttıkten 10 dk sonra tekrar ıstıyor, su içmiyor su ihtiyacını süte su karıştırarak verıyorum. çok çabuk acıkıyor ve evde yetişkin kedilerim olduğu için kedi pusetinde uyutuyorum. 2 sorum olucak. birincisi 30 gunluk bı yavru bu kadar cabuk acıkır mı? dıgerı; bu yavrucak bır turlu uyumuyor. çok tedirgin, kucağımda uyutup pusete koyuyorum hemen uyanıp bağırmaya başlıyor.. yardım!!!
 
Eski 21-07-13, 20:35   #33
 
Luka Pet Market üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2013
Mesajlar: 16
Luka Pet Market Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

zilli7707 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
mrhb arkadaşlar; 30 gunluk bı yavru buldum. yaş mama yıyor. le cat fakat yemek bıttıkten 10 dk sonra tekrar ıstıyor, su içmiyor su ihtiyacını süte su karıştırarak verıyorum. çok çabuk acıkıyor ve evde yetişkin kedilerim olduğu için kedi pusetinde uyutuyorum. 2 sorum olucak. birincisi 30 gunluk bı yavru bu kadar cabuk acıkır mı? dıgerı; bu yavrucak bır turlu uyumuyor. çok tedirgin, kucağımda uyutup pusete koyuyorum hemen uyanıp bağırmaya başlıyor.. yardım!!!
Kediniz annesinin sıcaklığını arıyor olabilir. Yanına Sıcak su torbası koyunuz, rahatlayacaktır. Yemek olarak kediler için hazırlanmış süt tozlarını da deneyebilirsiniz. Ayrıca royal cânin marka baby cat konservesini de küçük yavrular için özel hazırlandığı için tavsiye ederiz.

Süt tozu için
Yavru Bakımı

Baby cat konserve için
Royal canin Baby Cat 100 Gr Kedi Konserve maması, Yavru, Royal Canin, Royal canin Baby Cat Kedi Konserve maması
 
Eski 21-07-13, 20:37   #34
 
Luka Pet Market üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2013
Mesajlar: 16
Luka Pet Market Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

Dilek0925 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
İyi geceler Sultan papağanım biranda kusmaya başladı ve aynı zamanda ishal oldu. Ne yapmalıyım. Yardımınıza ihtiyacım var
Veteriner hekime goturmelisiniz.
 
Eski 22-07-13, 00:47   #35
 
zilli7707 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2012
Yaş: 30
Mesajlar: 9
zilli7707 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

tşk ederim
 
Eski 25-07-13, 11:04   #36
 
Çanakkale
Üyelik Tarihi: Tem 2013
Mesajlar: 10
nazlıözyürek Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

merhabalar biz eskiden hermese pedigee mama veriyorduk sonra pedigree mamanın kör ve ekzama yapdığını öğrenince akşam ev yemeği verdik sabahta aç kalmasın diye mecburen pedigree mama verdik yedi ama az yedi sizce ne yapmalıyım ?
 
Eski 26-07-13, 03:20   #37
 
shih-tzu üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Mesajlar: 4
shih-tzu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

sitenin veterinerine yazabilirsin.yada başka bir vete danış derim.
 
Eski 26-07-13, 12:11   #38
 
Luka Pet Market üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2013
Mesajlar: 16
Luka Pet Market Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

nazlıözyürek tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
merhabalar biz eskiden hermese pedigee mama veriyorduk sonra pedigree mamanın kör ve ekzama yapdığını öğrenince akşam ev yemeği verdik sabahta aç kalmasın diye mecburen pedigree mama verdik yedi ama az yedi sizce ne yapmalıyım ?
kedinizin beslenmesinde 1. kalite ( super premium) kurumama ve konserve mamalardan tercih etmenizi tavsiye ederiz.

aşağıdaki linkten ürünleri inceleyebilirisiniz.

https://www.lukapetmarket.com/Kedi-M...l#labels=159-2
 
Eski 26-07-13, 13:36   #39
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2013
Mesajlar: 81
ggulsahh Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

arkadaşlar bişi sormak istiyorum lokum bey son günlerde her zamanki mamasını kokluyor kokluyor sonra örtüyle üzerini örtüyor hayır anlamadım nie böyle yapıyo ki
 
Eski 27-07-13, 21:16   #40
 
Muratlı
Üyelik Tarihi: Ağu 2010
Yaş: 20
Mesajlar: 37
by_-_by_-_bayım Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Evcil Hayvanlarınızın Beslenmesi ile İlgili Sorularınız

2 aylık köpeğim 4 gündür hiç bi şey yemiyo. hiç su da içmiyordu 2 kere veterinere gösterdik. ilk götürdüğümüzde antibiyotik ve ağrı kesici verdi. ikinci götürdüğümüzde ise serum uyguladı . 24 saat içinde ya düzelir ya da ölür dedi. düzelmeye su içerek başlarmış sanırım.veterinere götürdükten yaklaşık 2 saat sonra köpeğim su içti. fakat hiç bişey yemiyor.biberon benzeri bir şeyle ve enjektörle zorla yedirmeye çalışıyoruz. ilaqçları vermeyi diğer veteriner serum uyguladıktan sonra kestık Çok zayıf düştü.Sizce düzelir mi ?
 


Kapalı Konu

« - | - »
Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Evcil Hayvan Tüyü Kist Yapar Mı? ASRIN Güncel 4 23-09-14 12:02
Evcil hayvan sahibi olmak ! merveminnoss Güncel 1 05-02-12 20:00
Köpek bakımı ve beslenmesi ile ilgili fluffycocker Köpek Beslenmesi 0 20-05-09 14:58
Zihinsel Engelli Bireylerdeki Hiperaktif Davranışların Azaltılmasında Evcil Hayvanlar >Ferik ve Bulut< Güncel 2 19-11-08 03:43
Evcil Hayvan Sahibi Olmak merveminnoss Paylaşım - Sohbet 2 13-10-08 10:44



Saat 07:48.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198