Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Köpek Forumları > Eğitmenimize Sorun


Cevap Yaz
Eski 02-07-14, 16:23   #1
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Yaş: 23
Mesajlar: 9
gülser eroğlu Çevrimdışı
Varsayılan uçakta verdiğim sakinleitirici

merhaba 5 aylık bir goldenim var.sedapet vermişti veteriner hekimimiz.bir uçuşumuzu onunla yaptık ama kendine gelmesi çok zaman aldı yaklasık 10 saati buldu.15 gün sonra yani haftaya pazartesi tekrar bi uçuşumuz var tekrardan ona aynı saknlestiriciyi vermek doğru mu?sedapet nasıl bir sakinlestirci?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-07-14, 18:17   #2
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 1.818
Pıtırsonic Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: uçakta verdiğim sakinleitirici

ben kedime sedapet kullandım, uykusunu bile getirmedi. 10 saat çok uzun bir süre, normal dozda 4-5 saatte etkisi geçiyor. eğer köpeğiniz yolculukta sorun çıkarmıyorsa hiç kullanmayabilir ya da veterinerinize danışarak farklı bir sakinleştirici (veya dozu azaltarak sedapet) kullanabilirsiniz. sedapet yan etkileri olan bir sakinleştirici. bazılarında kedimde olduğu gibi hiçbir işe yaramıyor, bazılarında etkisi geçtikten sonra psikolojik etkiler yaratabiliyor ya da sizde olduğu gibi ağır gelebiliyor. bu yüzden dozuna çok dikkat etmek lazım.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-07-14, 21:51   #3
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Yaş: 23
Mesajlar: 9
gülser eroğlu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: uçakta verdiğim sakinleitirici

16 kg dı ve ben 3 te verdim sımdı 2 de versem ya da 1 de? yalnızca 1 saat uçak yolculuğum var ancak ben sakinlestiriciyi vermezsm korkup ucak için kargo kısmında gideceği için açıkcası daha kötü bir şey olur diye korkuyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-07-14, 21:52   #4
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Yaş: 23
Mesajlar: 9
gülser eroğlu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: uçakta verdiğim sakinleitirici

bir de öldürücü bir etkisi var mı sedapetin?kötü bi şey olur mu yani?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-07-14, 12:29   #5
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 1.818
Pıtırsonic Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: uçakta verdiğim sakinleitirici

doz aşımı olmadıkça veya köpeğinizin ilaca karşı alerji gibi bir durumu olmadıkça öldürücü etkisi olacağını sanmıyorum. tabii köpeğinizin ilaca verdiği tepkileri değerlendirerek sizi en iyi veterineriniz yönlendirir.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz
Bu Konuya Yalnızca Köpek Eğitmenimiz Cevap Verebilir!

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Uçakta yolculuk Klaus Kediler 18 07-06-13 16:35



Saat 22:08.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198