Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Veterinerimize Sorun > Veterinerimize Sorun > Diğer


Cevap Yaz
Eski 24-08-12, 20:47   #1
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Mesajlar: 1
lara_16_dilek Çevrimdışı
Unhappy önerinizi Alabilir Miym Lütfeennnn ??

İyi günler . Ben tavşan almak istiyorum Odamız geniş ama ablamla aynı odayı paylaşıyorum Ben 11 yaşındayım ablamda 26 . Biz biraz dağınız Yani ben az dağınım ama ablam sa bende daha dağınık Giydiği her kıyafetini yere atıyo ama bu aralar ikimizde topluyuz yani odamız temiz Her neyse dediğim gibi ben bi yavru mini lop tavşanı almak istiyorum ama annemin köpek tüyüne falan alarjisi var hep hapşurur bide tavşan testi yapıcak dr. anneme bakalım alerjisi varmı eğer sonuçlar annemin alerjisi olmadığını gösteriyosa ii annemi ikna ettm çünkü aslında annem bu konuya sıcak bakıyo ve anneme eğer alerjin yoksa yada olmasaydı bana alırmıydın dedim ewt dedi ve babanı da ikna ederdim dedi . Ama sorun babam Bu isteyimi bu kadar sorun yapan tek babam Ablam evlencek ve milyarlık araba istiyo babam tamm alırım diyoda ben 80 100 tl lik yavru tavşan isteyincede bna bağırıyo bu işi hiç anlamıyorum yaa .Ben eylül ün 10 unda 11 ime giricem. ve babamı ikna edebileciğimden korkuyorum . Çünkü babama şunu demiştim babam eğer annemin alerjisi olmasaydı tavşan alabilirmiydik dedim bna kızdı pek net bi cevap vermedi şunları dedi yaavvv kızım zaten dışarı hiç çıkmıyon . ne güzel bisiklet almışım sana hiç kullanmıyosun yani hep evliksin hep böyle evde olmlık falan istiyosun yaaavvvv üüüüffffff kızım dedi bnde hiç bişi lmamış gibi darvandım Tammevet ben biraz sosyal değilim Ama bugün saatlerce dışarı çıkıp bisiklet sürdüm (Biz sitede oturuyouz ve her yer ağaç çimen tabi bisiklet sürmek yürümek yollar var ama arabalar giremez.) Ama bunun tavşanla hiç alakası yok dimi onlar dışarda hoplamayı sever eğer tavşanım olursa zatn onu gezdiririm ona havucunu vs. dışarda veririm ama bu konuyu yenden açmaya korkym . Zaten o bunları anlatsamda kesin anlamaz. inanmıyo bna. Halbuki nerdeyse 2 su kaplumbağam birini 9 aydan beri bakıyom diğerine ise 1 yıl oldu ve sapasalamlar maşşallah ablamda bnm tavşana bakıcama pk inanmıyo çnkü bazen kaplumbağalarımın su temizleme filtrelerini temizlemeye üşeniyom . biz 6 kişilik bi aileyiz annem babam ben betül en büyük ablam ( 27 yaş) \ ebru orta kardeşim (24) \ gökhan 1. küçük abim (22) işte sizce babamı nasıl ikna ederim lütfen yardım edin çünkü tavşan videolarına bakıyorum o kadar tatlılar ki bende olmadığı için üzülüyom. LÜTFEN YARDIM EDİN NAPIP EDİP BABAMI NASIL İKNA EDEBİLİRİM LÜTFEN SÖYLEYİN bu arada babam çok sinirli bi tiptir hemen herşeye sinirlenir mesela dün gece ilacımın saatini bekliyom bana kızıo hadi yat diyorum ilacım.. yarım saat geçiyo bana gene bağırıyo lütfen yardımmm edin ya şu sinir küpü babamı nasıl ikna edebilirim ablamlarda biz sana alırız babandan gizleriz baban görürse derizki anenede demedk hani babam anneme kızmasın diye çünkü aslında annem herşeyi biliyo ama şapşal babamın anneme kızmasını istemiyoruz hem tavşanım olunca sosyal olucam eminim tavşanımın ve bnm iyiliğimiz için bi kere sosyal olmak gericek ve tavşanlar hakkında biçokşeyi biliyorum yani beslenmelerini hijyenlerini kısaca onlara nasıl bakılır biliyorum ve bakabiileceğimede inanıyorum inanmasam istemem ablamlar biraz şüpeleniyo diyorum ama yinede bana yardım ediyolar tavşan falan bakıyoz vs.LÜTFEN BANA YARDIM EDİN SİZE YALVARIRIM SİZCE AİLEMİ ÖZELLİKLE BABAMI NASIL İKNA EDEBİLİRİM LÜTFEN BANA YARDIM EDİNNN !!!!!!!!!!!
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-08-12, 18:24   #2
Veteriner Hekim
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2010
Mesajlar: 5.637
vetcevik Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: önerinizi Alabilir Miym Lütfeennnn ??

Merhabalar,
Henüz küçüksünüz, biraz daha büyümeyi beklemenizi öneririm. Babanız bu nedenle itiraz ediyor olabilir. Ama yine de ona duygu ve düşüncelerinizi içeren, kısa bir not yazıp okutabilirsiniz.
__________________
Vet.Hek.Dr.Müjgan Çevik Aksay
Gizmovet Veteriner Muayenehanesi
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Önerinizi alabilir miyim? SamanthaFoxton Diğer 1 30-05-11 13:38



Saat 03:14.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198